Thursday, July 29, 2010

xde keje mudah kat dunia ni

kalu nk mkn isi jagung, kne buang kulit nyer...
kalu nk mkn nasi, kne tanak dulu.....
kalu nk DUIT, kenala usaha dulu..

bukan senang2 je boleh dapt!!!
haha, manusia ni kelakar betol, sume menda mesti nk senang...
pernah hidup susah?? kalu pernah, kau akan rasa betap seronoknya perasaan BERUSAHA!!
hidup senang pon boleh usaha...

hurm... duit2... kalu la boleh dapt sebakul mcm tu jew, sume org nk...
tp x same dengan nikmat mngumpulnya sendiri...

aku buat semua ni bukan kerana duit..
aku nk pengalaman, kawan dan kegembiraan teman2 aku...(seronok tgk wajah girang mereka bila aku dapatkan brg yang mereka nk)...

dan aku belajar, untuk memahami, betapa susah mak ayah aku kumpol duit untuk anak2~

jadi STOP ASKING!! AND START EARNING!! byk perbezaannye tu :))

btw, da siap video log.. HAPPY ^^ hihi

0 comments:

Post a Comment

 

H3aRt_crIMe!!! Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template