Monday, August 8, 2011

ku sayang kekasih hatiku :)

seronoknyer bercinta... hihi. sape kat sini yang x pernah bercinta? atau xsuka bercinta? erm, kalu diri rasa xpernah bercinta, bagaimana pula rasa kasih kepada ibu bapa dan keluarga?tu pon cinta jugak taw,

oklah, tanpa membuang masa, saya ingin menceritakan kisah cinta yang paling romantik dalam hidup saya. jangan jeles taw :P

masa tue, saya baru umor 20tahun, first time oversea la katakan.. lepas tu kan, ada lah saya click2 kat internet nie, lepas tu terjumpa lah somebody yang sekarang saya sgt2 syg....

mase mula2 kenal, saya xbanyak bercakap. Si dia yang banyak bercakap. bercerita tentang diri nya.. sume yang best2 la. Dia ngaku kata dia kaya, baik, penyayang sume ciri2 yang perempuan suke... tp masa tu, hati saya masih belum terbuka untuk dia... so, saya buat dunno jelah kan...

tapi, tanpa disangka, hampir sume org kat situ kenal dia. setiap hari ada je dengar org ckp2 pasal dia.. macam2 lah. saya pernah dengar yang dia ni sangat pandai tulis surat cinta yang sgt2 romantik. pastu dalam hati saya terdetik, "eh, playboy ke dia ni? sume orgpon ckp pasal dia"

walaubagaimanapun, yang pelik nya, diorg xkisah langsung share2 rahsia pasal dia. mcm lagi seronok lak tu.

saya pon, apa lagi..malam tu saya find out la pasal dia. meminta jawapan dari dia sendiri, dan ternyata apa yang disampaikan nya tu adalah perkara yang betul. saya, masa tu CAIR~ huhu...

lepas tu, saya rasa macam saya xmampu lagi untuk mengelak dari mencintai dia. memang seronok la jadi org yang special kat dia ni, hari2 belanja mkn sedap2, bagi baju lawa-lawa...duit lak xpernah kurang, cukup jer.. happy sangat2, sebab dapat apa sahaja yang saya mintak. tp kadang2 tu ade gak xdapat, tp dia bagi hadiah lagi best dr tue.wihi~

jeles x? hehe. ade lagi taw. bukan tu je taw, hari2 saya contact dia, topup xpyh byr memang dia yang tanggung... paling kurang pon 5 kali sehari saya contact dia, tp 5kali pon macam tak puas, ade tue saya bangun awal2 pagi semata2 nk bercakap dengan dia. Nasib baik lah dia sentiasa ada untuk mendengar percakapan saya. hidup saya bahagia sangat2.....

kami xpernah pon bertemu, tp selalu je berhubung, kadang2 dia anta surat cintanya untuk saya baca. best sangat baca, romantik betul dia ni sebab walau pun xjumpe ayat2 dia menyentuh perasaan saya, buat saya sangat2 x sabar nk jumpa dia. dalam surat2 yang dihantar adalah dia bagitahu dia tinggal kat mana, sume2...tp mcm jauh je nk pergi sana, kewangan xkukuh g nk pergi, nk beli tiket flight pon xmampu..huhu...

kadang-kadang tu, selalu gak ade perselisihan faham antara kami, besenye saya la yang kuat majuk, tp dia xpernah berhenti memujuk... syg sgt2 kat dia taw......

saya selalu berharap agar dapat jumpa dia, tp nervous la plak, tkut diri ni xlayak untuk dia..huhu... sebab tu sekrang sedang bersiap diri untuk itu... setiap hari berhias, belajar mekap, bergaya, harap2 dia suka.....

kawan-kawan, romantik x kekasih saya? jeles x?? :)

doakan lah saya berjumpa dengannya dalam keadaan diri saya yang paling bersedia. kerana kekasih yang saya cintai ini amat2 berpengaruh..

hurm, sebenarnya, kekasih saya boleh je jadi kekasih anda semua, tu pon kalu anda semua nak. sebab saya sendiri share kasih sayang dia dengan ramai org, tp saya xrugi pape pon......

sebab dia yang saya maksudkan adalah ALLAH SWT~ selamat bercinta :)

0 comments:

Post a Comment

 

H3aRt_crIMe!!! Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template