Monday, April 23, 2012

jalan yang pelik

Allah, jalan apakah yang aku dah lalu ni? nak kata gelap banyak je lampu.. selamat je. Tapi orang sangat ramai.. ramai sangat-sangat. mereka sume ramah-ramah. memang jalan ni orang sangat-sangat suka nak lalu. yelah, cerah je. kalu jalan kat belakang bangunan sana gelap. dahla gelap, ade ramai pickpocket plak tue. Berpusu-pusu kot diorang ni. dah lama dah jalan, tapi masih belum sampai-sampai lagi. bila la nak sampai ni, da penat da ni.

kenapa aku seolah-olah tertinggal kat belakang?? lajunya mereka jalan. Huhu. Penat la nak lari. penat sangat-sangat. lari selaju mana pon, tapi macam x berpenghujung. Kenapa mereka semua xnak ajak aku jalan sekali dengan diorang? Tegur pun xnak. Nak tunggu lagilah....

Xpela, memg aku dari dulu macam ni. Jalan lambat. patutla xde orang nak jalan dengan aku. Kelakar betul jalan ni. Cerah je, orang-orang kat sini pon baik-baik je. tapi macam x pedulikan aku???

Kenapa eh? jalan ni seolah-olah kosong bagi aku? as if, I m not belong here.........

0 comments:

Post a Comment

 

H3aRt_crIMe!!! Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template